Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Alle bestellingen worden binnen 48 uur verwerkt en verzonden, met uitzondering van weekend- en feestdagen. Brievenbuspost en pakketpost via PostNL heeft een levertijd van 1 à 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). Graffitishop4U  is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens het transport.
Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Versturen jullie naar België?

Ja we versturen ook naar België. De verzendkosten voor België zijn €8,95 en vanaf €80,- betaal je geen verzendkosten. Gemiddeld duurt het 2 tot 3 werkdagen voor het pakketje wordt afgeleverd.

Leveren jullie ook aan Belgische bedrijven zonder BTW?

Natuurlijk als u uw BTW nummer invoert en de optie vooraf overmaken selecteerd dan passen wij de factuur voor u aan. U krijgt dan een nieuwe factuur zonder BTW via de mail.

Wat zijn de verzendkosten voor NL?

Voor orders onder de €70,- rekenen wij €6.25 Bestel je voor €70,- of meer (exclusief verzendkn.) dan is de verzending gratis! 

Vanaf welk bedrag versturen jullie?

Je kunt bij ons al vanaf €15,- (zonder verzendkosten) bestellen! 

Hoe werkt betalen via Afterpay?

AfterPay voert voor Graffitishop4U het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Dreamkey Design betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 300,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 500,-.Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Retourzendingen - Onjuiste adresgegevens

Controleer en dubbelcheck je adresgegevens! 

In het geval dat het adres dat je aan ons hebt opgegeven onjuist is,en het pakket wordt geretourneerd zullen we opnieuw de verzendkosten (€6.25) in rekening brengen.

In het geval dat het adres dat je aan ons hebt opgegeven onjuist is en het pakket wordt geretourneerd en je wilt niet dat wij de order opnieuw naar het gecorrigeerde adres opsturen, dan betalen wij je het orderbedrag terug  minus €6.25 bezorgkosten en een 15% vergoeding voor heropname in de voorraad.

Kan ik artikelen ook ruilen?

Je mag alleen 1 kledingstuk ruilen als de maat niet goed is. Je moet het kledingstuk aan ons retourneren (op eigen kosten) na ontvangst zullen we je de correcte maat opsturen. Ruilen is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van het kledingstuk.

Hebben jullie ook een winkel waar ik langs kan komen?

Ja die hebben wij. Als je je bestelling wilt ophalen in de winkel of gewoon wilt komen snuffelen. Maar let op, vanwege ruimtegebrek is niet het hele aasortiment beschikbaar in de winkel! 

ons adres is:

Voorstraat 12 in Spijkenisse.

Wij zijn Dinsdag t.m. Zaterdag geopend.

Telefoon               0181-613438

Mobiel/Whatsapp 06-38059459

Email  info@graffitishop4u.nl

Waarom is er iets uit mijn bestelling niet leverbaar?

Wij hebben een webshop en stenen winkel. Het kan soms gebeuren dat een artikel in de winkel wordt uitverkocht en voordat wij het offline kunnen halen wordt besteld in de webshop. 

Wat is jullie bankrekeningnummer?

Als er iets fout is gegaan tijdens het afrekenen kan je bedrag natuurlijk ook handmatig overmaken. Vergeet niet je ordernummer te vermelden bij de betaling!

Ons Rekeningnummer is : NL50INGB0694411450

Waarom verstoppen mijn caps zo snel?

Caps kunnen verstoppen door verschillende redenen:

Meestal komt het door opgedroogde verf in de cap nadat de spuitbus een keer is gebruikt. Dit is makkelijk te voorkomen door na gebruik de bus op de kop te houden en te spuiten todat er alleen oplosmiddel/drijfgas uitkomt. 

Het kan ook komen door pigmentklontjes in de verf. Dit komt doordat de bus niet goed en/of lang genoeg is geschud. Een spuitbus moet minimaal 2 minuten worden geschud voor gebruik!

Wat moet ik doen met de (Montana)spuitbus voordat ik ga spuiten?

Om verpakkingsmateriaal te verminderen hebben Montana spuitbussen een kleine zwarte veiligheidsring onder de cap in plaats van een dop, om te voorkomen dat het blik kan spuiten. Voor het gebruik van een Montana spuitbus is het noodzakelijk om de zwarte veiligheidsring onder de cap te verwijderen.
Er zijn een paar soorten spuitbussen die een dop hebben (zoals lijmspray, glitter, GRANIET, MTN) - deze blikken hebben geen veiligheidsring en daarom hoeft alleen de dop te worden verwijderd.

Goed schudden: Onze producten bevatten een zeer hoge pigment concentratie om een buitengewoon hoge dekking te garanderen. Voor een optimaal resultaat, zorg ervoor dat het blik goed is geschud om de verf te mengen.

Draai het blik ondersteboven. Sla de onderkant van de bus tegen de palm van je andere hand.
Herhaal dit een paar keer om ervoor te zorgen dat de kogellagers loskomen van de pigmenten in het blik.
Zodra de kogellagers loskomen, houdt het blik op zijn kop en schud (maak gebruik van de zwaartekracht) .
schud dan het blik verticaal gedurende minstens 2 minuten.
Zorg er altijd voor dat de eerste spray op een testoppervlak is, omdat bovenin het ventiel meer oplosmiddel dan pigment kan bevatten in het eerste schot. Dit is normaal.
* De volgende producten bevatten geen kogellagers : aceton, lijmspray, burners. Schud gewoon de blikken goed 2-3 minuten.

 

 

 

 

 

 

© 2012 - 2017 Graffitishop4u | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
In verband met vakantie worden alle orders geplaatst na 22Juli 16.00 verzonden op 30Juli. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.